top of page

RentVintageCars

Collections

IMG_5126_edited.jpg

VOLKSWAGEN BEETLE (μοντέλο 1965 – Type 1/USA Edition)

Το 1931, ο Φέρντιναντ Πόρσε ίδρυσε την εταιρεία Porsche GmbH. Ένας από τους συνεργάτες του ήταν και ο γιος του.

Το ίδιο έτος, παρουσίασε και το πρώτο δοκιμαστικό πρωτότυπο μοντέλο της Porsche, το Porsche Typ 12, από το οποίο και ελήφθησαν στη συνέχεια πολλά σχεδιαστικά στοιχεία για τον Σκαραβαίο.

Το πρώτο πρόγραμμα της εταιρείας ήταν η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου «του λαού» που θα ήταν προσβάσιμο για αγορά από όλο το λαό και γι’ αυτό τον λόγο το πρότζεκτ ονομάστηκε Volkswagen, δηλαδή αυτοκίνητο(Wagen) του λαού(Volks).

Εσωτερικά όλα ήταν απλοϊκά, δύο όργανα ήταν κεντρικά τοποθετημένα με το ένα ταχύμετρο και άλλο ρολόι. Τα πετάλια «φύτρωναν» από το πάτωμα, μια μεγάλη πλεκτή θήκη (!) για όχι και τόσο μικροπράγματα ήταν από κάτω από τον πίνακα οργάνων, ενώ οι καθαριστήρες ήταν χειροκίνητοι! Υπήρχε κλαπέτο για να φέρνει φρέσκο αέρα στη καμπίνα εμπρός από την πόρτα με τους μεντεσέδες της να παραμένουν εξωτερικοί μέχρι το τέλος της ζωής του. Η ρεζέρβα ήταν σχεδόν κάθετα τοποθετημένη εμπρός με μια σειρά από εργαλεία πολύ όμορφα και τακτικά τοποθετημένα στο κέντρο της και ακολουθούσε το δοχείο καυσίμου.

Τι καλύτερο για τις πιο ξεχωριστές στιγμές σας!!!!

VOLKSWAGEN BEETLE (μοντέλο 1970)

Το 1931, ο Φέρντιναντ Πόρσε ίδρυσε την εταιρεία Porsche GmbH.


Ένας από τους συνεργάτες του ήταν και ο γιος του.

Το ίδιο έτος, παρουσίασε και το πρώτο δοκιμαστικό πρωτότυπο μοντέλο της Porsche, το Porsche Typ 12, από το οποίο και ελήφθησαν στη συνέχεια πολλά σχεδιαστικά στοιχεία για τον Σκαραβαίο.

Το πρώτο πρόγραμμα της εταιρείας ήταν η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου «του λαού» που θα ήταν προσβάσιμο για αγορά από όλο το λαό και γι’ αυτό τον λόγο το πρότζεκτ ονομάστηκε Volkswagen, δηλαδή αυτοκίνητο(Wagen) του λαού(Volks).

Εσωτερικά όλα ήταν απλοϊκά, δύο όργανα ήταν κεντρικά τοποθετημένα με το ένα ταχύμετρο και άλλο ρολόι. Τα πετάλια «φύτρωναν» από το πάτωμα, μια μεγάλη πλεκτή θήκη (!) για όχι και τόσο μικροπράγματα ήταν από κάτω από τον πίνακα οργάνων, ενώ οι καθαριστήρες ήταν χειροκίνητοι! Υπήρχε κλαπέτο για να φέρνει φρέσκο αέρα στη καμπίνα εμπρός από την πόρτα με τους μεντεσέδες της να παραμένουν εξωτερικοί μέχρι το τέλος της ζωής του. Η ρεζέρβα ήταν σχεδόν κάθετα τοποθετημένη εμπρός με μια σειρά από εργαλεία πολύ όμορφα και τακτικά τοποθετημένα στο κέντρο της και ακολουθούσε το δοχείο καυσίμου.

Τι καλύτερο για τις πιο ξεχωριστές στιγμές σας!!!!

IMG_5634.JPEG
IMG_5723.JPEG

MERCEDES W115/8 (μοντέλο 1969)

Το Mercedes-Benz W115 η 5-κύλινδρη έκδοση του μοντέλου, ήταν ένα μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο της κατηγορίας E, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz, από τον Δεκέμβριο του 1967 έως τον Δεκέμβριο του 1976.

Την εποχή παραγωγής του, ήταν το μοντέλο της Mercedes με τις περισσότερες πωλήσεις και υπήρξε το πρώτο μεταπολεμικό της που βασίστηκε σε εντελώς νέο σασί. Ως αποτέλεσμα, η σειρά W115 κυκλοφόρησε τότε ως «New Generation Models» («Μοντέλα Νέας Γενιάς») και μάλιστα επειδή έλαβε τότε τον επίσημο κωδικό σασί «/8» («κάθετος 8») λόγω της εισαγωγής του στην αγορά το 1968, έγινε και εξακολουθεί να παραμένει ανεπίσημα γνωστή στη Γερμανία και ως Strich-Acht, δηλαδή Κάθετος 8.

FORD CAPRI MK3 LASER (ΜΟΝΤΕΛΟ 1984 – δεξιά τιμόνι)

Το Ford Capri είναι ένα fastback κουπέ που κατασκευάστηκε από τη Ford Ευρώπης, σχεδιασμένο από τον Philip T. Clark, ο οποίος συμμετείχε επίσης στο σχεδιασμό της Ford Mustang. Χρησιμοποιούσε τα μηχανικά εξαρτήματα από το Mk2 Ford Cortina και προοριζόταν ως το ευρωπαϊκό αντίστοιχο της Ford Mustang.


Το Capri συνέχισε να έχει μεγάλη επιτυχία για τη Ford, πουλώντας σχεδόν 1,9 εκατομμύρια μονάδες στη διάρκεια της ζωής του.


Ενώ η Ford πουλούσε το αυτοκίνητο ως "Ford Capri – Το αυτοκίνητο που πάντα υποσχέθηκες στον εαυτό σου", το βρετανικό περιοδικό Car περιέγραψε το Κάπρι ως "Cortina in drag".

7690-ford-capri-3384-86496759436841407130_edited.jpg
836a940a2bcdd56b9d7387d33ccc7fb1.jpg

VOLVO 480 TURBO (ΜΟΝΤΕΛΟ 1994)

Μακριά και χαμηλή μούρη, hatchback, και το πιο cool εξάρτημα όλων των εποχών: Pop-up φανάρια. Αποκλείεται να μιλάμε για Volvo.
Και όμως, το 1985, παρουσιάστηκε το Volvo 480 το οποίο είχε όλα αυτά που μόλις περιγράψαμε.


To Volvo 480 εξελίχθηκε με γνώμονα την εμπορική επιτυχία στην Αμερική, και αυτό το γεγονός είναι που οδήγησε στην επιλογή των αναδιπλούμενων εμπρός φαναριών. Βλέπετε, οι προδιαγραφές των αυτοκινήτων που πωλούνται στις ΗΠΑ απαιτούν ένα συγκεκριμένο ελάχιστο ύψος των φώτων, και ένα αυτοκίνητο με τόσο χαμηλό καπό δεν θα κάλυπτε αυτές τις προδιαγραφές με συμβατικά φώτα.
Δυστυχώς η τιμή του συναλλάγματος δεν βοήθησε την προώθηση του αυτοκινήτου στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, κι έτσι το σφηνοειδές hatchback παρέμεινε μόνο στην Ευρώπη μέχρι και το 1995.

Τώρα που έχετε την τύχη να δείτε ένα από κοντά, θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα cool Volvo από όποια πλευρά και να το παρατηρήσετε, με σχεδιασμό που παρόμοιο δεν είχαμε ξαναδεί από την Σουηδική εταιρεία.

bottom of page